torsdag 13 oktober 2011




En aning svamp har det blivit.... Lillan är lika galen som mig och vill plocka lika mycket.. I övrigt så verkar livet i övrigt fungera ganska bra... Förutom att sambon inte har nån inkomst de närmsta månaderna....men föredrar att sitta kvar på krogen och spela bort allt... Jag blir ledsen och besviken för där försvann min förlovningsring (som han ändå aldrig ville ge mig) och utlandssemestern... Enda raka är nog att bli singel eller nåt sånt... Funderar på att sätta ut en annons i en dagstidning och hitta första bästa som vill gifta sig... Att gifta mig har varit en dröm sen jag varit barn, och jag har även en sömmerska som syr klänningen och allt men ingen man som vill gifta sig... Jag älskar min sambo men han har frågat och försökt få sitt ex att gifta sig 3 ggr.......mig har han aldrig frågat.....!! Dags att gå vidare och hitta en man som åtminstone kan ge mig det... Jag vägrar ta platsen som den näst bästa. Vill man ha mig så ska man inte schabbla bort det heller för då är jag värt nåt bättre om man ens behöver fundera på saken!!! Endera så älskar man och är beredd att ge allt för att ens partner ska må bra, eller så kör man sitt race... Jag vet redan för mycket vad han varit beredd att ge en elak kärring, och jag är tyvärr inte ens i närheten trots att det var jag som ville ha det.... Ledsen och besviken? Japp..... Jag var inte den han ville ha trots att jag försökte.....

Inga kommentarer: