söndag 7 oktober 2012

Ibland tar det tid.....

... En jäkla lång tid innan man fattar vad som händer. Gjorde ett desperat försök att reparera det lilla som jag trodde fanns kvar. Fixade barnvakt så vi skulle få en kväll på tu man hand, nåt som tydligen inte föll i smaken. Slutade med att jag gick hem till barnvakten istället och käkade tacos med henne och lillan. Nu är det bara att försöka gilla läget, fast jag förstår inte riktigt... Han säger att han inte har känslor för mig längre, men är ändå svartsjuk och vill hela tiden veta vad jag gör och vart jag tar vägen. Varför? Om jag träffar nån annan så borde han ju vara överlycklig.. Nu är ju inte fallet så utan jag är fortfarande ganska tråkig. Har inte riktigt fattat det här med att "dejta" och så, men får väl försöka lära mig hur man lever i storstads djungeln..

Inga kommentarer: