måndag 8 oktober 2012

Ljushuvud?

Nu vet jag iaf var det gick snett... Jag låter som världens ego, men om man inte får ett tack eller visad uppskattning för nåt så sjunker man ganska snabbt. Ett par timmar med fixande för att kanske få höra att man är snygg....glöm det, varför göra sig attraktiv för någon som inte visar att han uppskattar det. Ett par år på det sättet när jag fått veta allt som jag gör fel men inget som jag gör rätt har satt mig i den här situationen. Att det ska vara så svårt med positiva spontana kommentarer hade jag ingen aning om. Att lyfta fram det positiva hos motparten är väl det man ska göra i ett förhållande? Svartsjuk? Klart jag är, men om jag känner mig trygg i ett förhållande så är jag inte sotis heller. Fick igår höra att jag såg så bra ut, varpå personen frågade Råskinn vad han tyckte..."-Mm" var svaret jag fick.. Det har varit så för länge och jag behöver uppskattning. Inte ens ett tack för skjortan jag lagade åt honom... Känns lite som när man kliver in och hjälper folk på jobbet, bara för att vara snäll, och när man själv behöver hjälp så står dom med armarna i kors och tittar på.. Älskar honom fortfarande och önskar han kunde vara lite positiv och visat att han tyckte om mig, då hade det kanske funkat.

Inga kommentarer: